Dubiel Vitrum stawia na jakość.
Spełniamy pod tym względem wysokie wymagania postawione nam przez kontrahentów z branż, gdzie precyzja i estetyka produktu decydują o konkurencyjności i powodzeniu na rynku.
Wszystkie aspekty zwiazane z jakością traktujemy jako wartości i obszary, które z pieczołowitością badamy, analizujemy i unowocześniamy. To dzięki temu nasze produktu od lat są bardzo cenione przez klientów.
Jakość produktu
Jakość i tolerancje wymiarów przetwarzanego przez nas szkła gwarantują rygorystyczne normy zakładowe, które w wielu obszarach są bardziej wymagające od norm krajowych i europejskich na szkło
Pakowanie
Wielką uwagę przykładamy do pakowania oferowanych przez nas wyrobów. W zależności od rodzaju produktów stosujemy indywidualne sposoby pakowania, które gwarantują ich bezpieczny transport i są jednocześnie świadectwem ich jakości.
Terminy realizacji
Gwarantujemy konkurencyjne terminy realizacji zamówień. Charakteryzuje nas w tym przypadku indywidualne podejście przy nadawaniu terminów dostaw dla Klienta.
Szybkie ofertowanie
Nasz dział ofert szybko odpowie na Państwa zapytanie. Żeby przygotować ofertę sprzedaży, potrzebujemy szczegółową specyfikację szkła: rodzaj szkła, grubość, sposób obróbki (zatępienie, szlif, fazowanie itp.), wycięcia i otwory, rodzaj stosowanej folii, ilość folii, grafika i technologia nadruku, hartowanie, gięcie itp.
Wysoki poziom obsługi
Do obsługi Państwa firmy będzie dedykowana osoba, która obsłuży Państwa w terenie oraz specjalista pracujący stacjonarnie w biurze Dubiel Vitrum. Klient otrzymuje pełne, indywidualne dane kontaktowe do naszych pracowników.
Badanie jakości
Przed wprowadzeniem do obrotu testujemy przetwarzane szkło, przeprowadzamy wielotygodniowe testy nowych rozwiązań technologicznych a w przypadku zamówień trudnych wykonujemy próby, których efekty przedstawiamy inwestorowi lub wykonawcy. Poddajemy się kontrolom zewnętrznych firm audytorskich, również na zlecenie naszych odbiorców z zagranicy.
Logistyka
Dysponujemy własnym transportem, bazujemy też na transporcie zewnętrznym. W zależności od rodzaju transportu stosujemy odpowiednie pakowanie.
Doświadczenie
Produkujemy nieprzerwanie od 1982 roku, zawsze podejmując działania zmierzające do doskonalenia procesów, które decydują o jakości naszych wyrobów (patrz: Historia). Produkcja mebli szklanych i elementów ze szkła jako prefabrykat do urządzeń, nauczyła nas precyzji wymiarowej, zaś wytwarzanie szkła dekoracyjnego wymuszało zwracanie bacznej uwagi na walory estetyczne. Nie rezygnujemy z trudnych do realizacji zleceń – wychodząc z założenia, że zawsze można się przy tej okazji nauczyć czegoś nowego. Dubiel Vitrum współpracuje z wieloma odbiorcami krajowymi i zagranicznymi, którzy stawiają bardzo wysokie wymagania co do jakości i dokładności obróbki.
Możliwości technologiczne
Jesteśmy wyposażeni w dużą ilość urządzeń i automatów do obróbki szkła, m.in. włoskich i niemieckich producentów (patrz: Możliwości produkcyjne). Śledzimy potrzeby naszych klientów i trendy rynkowe – na tej podstawie poszerzamy naszą ofertę technologiczną. Dbamy o optymalny dobór parku maszynowego, żeby umożliwić najwyższy standard obróbki.
Materiał
Bazujemy na szkle najwyższej jakości, uznanych producentów szkła – z hut na terenie naszego kraju. Na życzenie klienta sprowadzamy szkło specjane, również z zagranicy. Testujemy wytrzymałość i charakterystykę szkieł przeznaczonych do obróbki.
Zarządzanie procesami
W ciągu ostatnich lat firma wdrożyła kilka nowoczesnych systemów informatycznych, które w istotny sposób zautomatyzowały i usprawniły najważniejsze obszary zarządzania przedsiębiorstwem. System zarządzania produkcją steruje wytwarzaniem każdego wyrobu, umożliwia raportowanie postępów na hali produkcyjnej, bieżący monitoring produkcji oraz kolejkowanie zadań na maszynach. Z kolei system zarządzania przepływem informacji wyeliminował z obiegu papierowe dokumenty na rzecz plików elektronicznych archiwizowanych w systemie informatycznym. Natomiast całkowicie automatyczny system do transmisji zamówień i faktur w postaci XML zdecydowanie usprawnił obsługę sieci supermarketów budowlanych.
Ciągłe udoskonalanie wewnętrznych procesów gwarantuje satysfakcjonujący poziom najważniejszych dla jakości obsługi naszych klientów współczynników: firma w 97% wywiązuje się z ustalonych terminów wykonania, dostępność produktów typowych jest na poziomie 99,98%, zaś liczba reklamacji nie przekracza 1%.